divendres, 11 de febrer del 2011

El meu primer pastís amb fondant

   Resulta un tant complicat possar-se al dia quan ets "novatilla" amb això de les noves tecnologíes, però "renovar-se o morir" i crec que encara no m'ha arribat l'hora per la segona cosa.
  Així doncs, agafant el brau per les banyes, he decidit renovar-me, millor dir, iniciar-me en aquest món virtual i aquí tenim el resultat - de segur que encara em passaré díes retocant per aquí i per allà, sóc massa perfeccionista i això es pot aplicar a tots els aspectes de la meva vida -.
  Demà vaig a fer un curs de mini-cakes doncs vull aprofundir en aquest món de la decoració de pastissos. Només n'he fet dos i sembla que no se'm dóna malament, així que he decidit saltar a la gespa i començar a jugar de veritat.
  Bé ja aniré informant dels meus avenços al respecte.
  De moment us deixo les fotos del meu primer pastís cobert amb fondant de "nubes". Tan bon punt tingui acabada la segona, també la penjo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada